198 نفر آنلاین

جدیدترین آهنگـــ های منتشر شده

خانه

ناراضایتی مردم و منتقدین از آهنگ رسمی جام جهانی

امتیاز : 0 از 5 ؛ به‌دست 0 فرد ؛ جمع امتیاز 0

آهنگ رسمی جام جهانی زیاد مورد توجه بعضی طرفداران فوتبال قرار نگرفته و نا امیدشان کرده است
ناراضایتی مردم و منتقدین از آهنگ رسمی جام جهانی

شیرین محمدی: آهنگ رسمی جام جهانی زیاد مورد توجه بعضی طرفداران فوتبال قرار نگرفته و نا امیدشان کرده است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل موسیقی ایرانی، منتقدان در سایت‌های مختلف می‌گویند که این آهنگ به اندازه‌ی کافی نشان دهنده‌ی فرهنگ کشور میزبان یعنی برزیل نیست. در این آهنگ پیت بول خواننده‌ی آمریکای جنوبی، در این آهنگ در رأس اجرا قرار دارد و در کنار او برانکس برزیلی و جنیفر لوپز می‌خوانند.

ستاره‌ی پاپ برزیلی، کلودیا لتِه، در این ویدئو در زمانی کمتر از دو خواننده‌ی دیگر حضور دارد و مضمون‌های برزیلی استفاده شده دراین ویدئو کلیپ مانند استادیومی با رقص‌های کارناوالی، طبل نوازان لاتینی و نشان دادن جمعیتی پرشور، همه و همه به جای اینکه در آمریکای جنوبی فیلم برداری شود، در فورت لادردیل فلوریدا تصویر برداری شده است و به همین دلیل مردم احساس نارضایتی خود نسبت به این آهنگ را در توییتر اعلام کردند و خواستار آهنگ پرطرفدار شکیرا(waka waka) که مربوط به جام جهانی۲۰۱۰ بود، هستند.

شایان ذکر است که شکیرا، خواننده‌ی کلمبیایی برای آلبوم رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ فیفا سرود موفقی به نام (la la la) را خواند که این آهنگ تا به اینجا توانسته است در توییتر ۲۱ میلیون بازدید کننده داشته باشد و به نظر می‌رسد شکیرا توانسته قبل از شروع بازی‌ها برنده ی جام جهانی شود.

آهنگ‌های مرتبط و هم دسته ...

ثبت دیدگاه

کد امنیتی
برای تغییر کد روی تصویر، ضربه بزنید




لینک کوتاه کپی شد