196 نفر آنلاین

جدیدترین آهنگـــ های منتشر شده

خانه

عضو سابق گروه بیتلز در بیمارستان بستری شد

امتیاز : 0 از 5 ؛ به‌دست 0 فرد ؛ جمع امتیاز 0

پل مکارتنی در اوایل این هفته به دلیل مبتلا شدن به ویروسی در بیمارستان بستری شد
عضو سابق گروه بیتلز در بیمارستان بستری شد

 پل مکارتنی در اوایل این هفته به دلیل مبتلا شدن به ویروسی در بیمارستان بستری شد و اجراهای خود را در ژاپن و کره ی جنوبی لغو کرد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل موسیقی ایرانی، عضو سابق گروه بیتلز گفت: درمان او در بیمارستان توکیو موفقیت آمیز بوده است. مدیر برنامه‌اش گفت که او باید چند روزی را استراحت کند تا سلامت کامل خود را بدست آورد، در طی این مدت سِیلی از پیام ها را از سوی طرفدارانش دریافت کرده که برایش آرزوی سلامتی کرده اند.

گزارش‌ها از بستری شدن مکارتنی در بیمارستان از صبح روز ۵شنبه شروع شدند. او بعد از اینکه بر اثر عفونت حالش بدتر شده بود در بیمارستان بستری شد. هفته‌ی گذشته مکارتنی تعدادی از برنامه‌هایش را در ژاپن به تعویق انداخت و بعد از بهبودی حتما دوباره به اجرا هایش برمی‌گردد. او روز سه شنبه تاریخ های باقی مانده از اجراهایش رابه “نیپون بوداکن” لغو کرد، جایی که گروه بیتلز در سال ۱۹۹۶ در آنجا به اجرا پرداخته بود. سپس تاریخ پایانی اش را در تور آسیا که در سئول بود لغو کرد. پل گفت: من واقا مدت ها منتظر موقعیتی بودم که در کره ی جنوبی به اجرا بپردازم و کنسرت داشته باشم اما متاسفم که طرفدارانم را نا امید کردم .

مکارتنی در حال حاضر تور ایالات متحده را در ماه ژوئن برنامه ریزی کرده است، او در شب آخر در “کندل اِستیک” در سنفرانسیسکو به روی سن می‌رود، جایی که بیتلزها کنسرت کامل و نهایی خود را در آگوست سال ۱۹۶۶ در آنجا اجرا کرده بودند.

آهنگ‌های مرتبط و هم دسته ...

ثبت دیدگاه

کد امنیتی
برای تغییر کد روی تصویر، ضربه بزنید




لینک کوتاه کپی شد