72 نفر آنلاین

جدیدترین آهنگـــ های منتشر شده

خانه

شرایط استفاده از کرد صدا

امتیاز : 0 از 5 ؛ به‌دست 0 فرد ؛ جمع امتیاز 0
شرایط استفاده از کرد صدا

به رسانه کرد صدا خوش آمدید. استفاده شما از وب سایت رسانه کرد صدا نشان می دهد که شما با این شرایط استفاده موافق هستید.

این شرایط استفاده شرایط و ضوابط اعمال شده برای دسترسی و استفاده شما از سرویس را توصیف می کند.
۱. سیاست حریم خصوصی

با استفاده از این سرویس ، شما بیان می کنید که علاوه بر این شرایط استفاده ، خط مشی رازداری ما را خوانده و رضایت داده اید. رسانه کرد صدا ممکن است سیاست حفظ حریم خصوصی را در هر زمان مورد تجدید نظر قرار دهد و نسخه های جدید در این سایت در دسترس باشد. اگر در هر لحظه با بخشی از خط مشی رازداری موافق نیستید ، باید بلافاصله استفاده از این سرویس را متوقف کنید.
۲. به روز رسانی های شرایط استفاده

رسانه کرد صدا ممکن است در هر زمان با ارسال شرایط استفاده اصلاح شده در سایت خود ، این شرایط استفاده را تجدید نظر کند. برای راحتی شما ، تاریخ آخرین ویرایش در بالای این صفحه گنجانده شده است. اگر تصمیم به ادامه استفاده از این سرویس دارید ، باید با همه نسخه ها موافقت کنید. با استفاده از این سرویس ، شما موافقت می کنید و به نسخه فعلی آن شرایط استفاده که در این سایت ارسال شده است ، موافقت خواهید کرد. اگر در هر لحظه با بخشی از نسخه فعلی آن شرایط استفاده موافق نیستید ، باید بلافاصله استفاده از این سرویس را متوقف کنید.
۳. خدمات

الف – این شرایط استفاده برای کلیه کاربران سرویس اعمال می شود ، از جمله کاربرانی که در محتوا در سرویس نیز مشارکت دارند. “محتوا” شامل متن ، اطلاعات ، نرم افزار ، اسکریپت ها ، گرافیک ها ، تصاویر ، صداها ، موسیقی ، فیلم ها ، ترکیب های سمعی و بصری ، داده های ارائه شده توسط کاربر ، ویژگی های تعاملی و سایر مطالبی است که می توانید در آنها مشاهده کنید ، از طریق آنها دسترسی داشته باشید ، ارسال کنید و یا به آنها کمک کنید. خدمات. این سرویس شامل کلیه جنبه های رسانه کرد صدا است ، از جمله اما محدود به تمام محصولات ، نرم افزارها ، برنامه ها و خدمات ارائه شده از طریق وب سایت رسانه کرد صدا.

ب – این سرویس ممکن است شامل پیوندهایی به وب سایت های شخص ثالث باشد که متعلق به رسانه کرد صدا نیستند یا تحت کنترل نیستند. رسانه کرد صدا هیچ کنترلی بر روی محتوای ، سیاست های حفظ حریم خصوصی یا عملکرد وب سایت های شخص ثالث ندارد. علاوه بر این ، چنین پیوندهایی به معنای تایید رسانه کرد صدا از اطلاعات یا مطالب موجود در سایت های شخص ثالث نیست. علاوه بر این ، رسانه کرد صدا نمی تواند و نمی تواند محتوای هر سایت شخص ثالث را سانسور یا ویرایش کند. با استفاده از این سرویس ، شما صریحاً رسانه کرد صدا را از هرگونه مسئولیت ناشی از استفاده شما از هر وب سایت شخص ثالثی رهایی می بخشید.

ج. بر این اساس ، ما شما را تشویق می کنیم هنگام ترک سرویس از این امر آگاه باشید و شرایط و ضوابط و خط مشی رازداری هر وب سایت دیگری را که بازدید می کنید بخوانید.
۴- مدت زمان خدمات

رسانه کرد صدا این حق را دارد که با اختیار و مطلق رسانه کرد صدا از خدمات به هر شخص منصرف شود. این سرویس با این درک که رسانه کرد صدا ممکن است دسترسی شما به خدمات را در هر زمان ، با یا بدون اطلاع قبلی ، به هر دلیلی یا بدون دلیل ، از جمله بدون محدودیت برای هرگونه نقض این توجیه قطع یا محدود کند. رسانه کرد صدا ممکن است در هر زمان تغییراتی را در و یا متوقف کردن ارائه خدمات و یا پشتیبانی از خدمات یا هر بخشی از آن ایجاد کند.
۵- حسابها و امنیت
۶. سفارشات و شرایط پرداخت

پس از خرید بلیط های رویداد ، ما با تأیید روش پرداخت ، صورتحساب و / یا آدرس حمل و نقل اطلاعاتی را که برای اعتبار ارائه داده اید بررسی خواهیم کرد. خریدها ممکن است براساس موقعیت مکانی شما از برخی مناطق خاص پذیرفته نشوند. رسانه کرد صدا حق خودداری از معامله با هر مشتری را به هر دلیلی یا به هیچ وجه حفظ می کند.

شما تأیید می کنید و موافقت می کنید که هرگونه پیشنهاد ارائه شده از طریق سرویس ، در هر زمان و هر از گاهی تغییر می کند.
۷. محدودیت ها و شرایط استفاده
استفاده از خدمات

رسانه کرد صدا به شما اجازه می دهد تا یک نسخه از سرویس را فقط برای استفاده شخصی و غیر تجاری خود مشاهده و استفاده کنید. استفاده تجاری فقط در صورتی مجاز است که تأیید کتبی رسانه کرد صدا را برای اقدامات زیر بدست آورید: فروش تبلیغات ، حمایت مالی یا تبلیغاتی که در این سرویس یا در داخل سرویس قرار داده شده است.

شما موافقت نمی کنید که مجوز ایجاد کنید ، آثار مشتق شده را از ، انتقال ، فروش یا فروش مجدد اطلاعات ، محتواها یا خدمات به دست آمده از این سرویس ، بدون مجوز کتبی قبلی رسانه کرد صدا ، ایجاد کنید ، مگر اینکه رسانه کرد صدا وسیله ای را برای چنین توزیع از طریق کارکردهای ارائه شده توسط سرویس. رسانه کرد صدا این حق را برای خود محفوظ می دارد که هر زمان که بخواهید بنا به اختیار خود ، اطلاعات یا مطالب را از این سرویس اضافه یا حذف کنید.
نقض قوانین نیست

شما موافقت می کنید که ، در ارتباط با استفاده شما از سرویس ، هیچ قانون یا مقرر قابل اجرا را نقض نمی کنید. بدون محدود کردن موارد فوق ، شما موافقت می کنید که هیچ مطالبی یا اطلاعاتی را که نقض حق چاپ ، علامت تجاری ، حق ثبت اختراع ، راز تجارت یا سایر حقوق هر یک از طرفین (از جمله حقوق حریم خصوصی یا تبلیغات) را از طریق این سرویس در اختیار شما قرار نمی دهد.
سوء استفاده از خدمات

شما ممکن است به هر روشی که صریحاً مجاز به استفاده از این روش کار مجاز نیستید ، به این سرویس وصل شوید یا از آن استفاده نکنید. بدون محدود کردن موارد فوق ، شما موافقت می کنید که: (الف) مؤسسات ، کمک یا مشارکت در هر نوع حمله ، از جمله بدون انکار محدودیت حملات سرویس ، بر سرویس ، یا در غیر این صورت اقدام به مختل کردن سرویس یا هر شخص دیگری کنید. استفاده از خدمات؛ یا (ب) تلاش برای دسترسی غیرمجاز به سرویس یا سیستم های رایانه ای یا شبکه های متصل به سرویس. علاوه بر این ، شما ممکن است از این سرویس برای تهیه ، تولید ، انتقال یا ذخیره اطلاعاتی استفاده نکنید که: (i) بدنام ، مضر ، سوء استفاده ، مبهم یا نفرت انگیز باشد. (ب) به هر طریقی عملکرد طبیعی استفاده شخص دیگر از سرویس را مختل یا در غیر این صورت تداخل می کند. (iii) هرگونه ارتباطات تجاری ناخواسته ای را که طبق قانون قابل اجرا مجاز نیست ، انجام می دهد. (IV) آزار و اذیت یا نقض حریم خصوصی را ایجاد می کند یا افراد یا گروه های دیگری را تهدید می کند. (v) به هر روشی برای کودکان مضر است. (vi) نقض هر قانون ، مقرره یا آیین نامه قابل اجرا است. (vii) هرگونه اظهار یا نمایندگی نادرست ، گمراه کننده یا فریب دهنده راجع به رسانه کرد صدا و / یا خدمات بیان می کند. یا (viii) عبارت از فیشینگ ، داروسازی یا جعل هویت شخص دیگری است ، یا هویت هر شخصی را (یا یک هویت واقعی یا نام مستعار آنلاین یا نام مستعار) را به سرقت می برد یا فرض می کند.
بدون داده کاوی یا کد مضر.

شما موافقت می کنید که (الف) برای به دست آوردن اطلاعاتی از این سرویس (یا) تلاش نخواهید کرد. (ب) رهگیری ، بررسی و یا در غیر این صورت رعایت پروتکل ارتباطات اختصاصی مورد استفاده سرویس ، خواه با استفاده از آنالایزر شبکه ، گیرنده بسته یا دستگاه دیگر. یا (c) از هر نوع ربات ، عنکبوتی ، ویروس ، ساعت ، تایمر ، پیشخوان ، کرم ، قفل نرم افزار ، دستگاه مرده قطره ، مسیریابی اسب Trojan ، اسب دام ، درب بمب ، بمب زمانی یا هر کد ، دستورالعمل یا نرم افزار شخص ثالث استفاده کنید. به گونه ای طراحی شده است که می تواند وسیله ای برای دسترسی ناخواسته یا غیر مجاز به این سرویس یا تحریف ، حذف ، آسیب یا جداسازی سرویس باشد.
دستگاه های تلفن همراه

این سرویس شامل خدمات و ویژگی هایی است که از طریق دستگاه های تلفن همراه خاص یا در دسترس هستند. نرخ و هزینه عادی شرکت شما اعمال می شود. ما تضمین نمی کنیم که تمام خدمات و یا از طریق همه شرکتهای مخابراتی یا دستگاهها با آنها کار کنند یا در دسترس باشند.
۸. به خدمات مرتبط باشید

مگر در مواردی که توافق نامه کتبی بین شما و رسانه کرد صدا تعیین شده باشد ، باید خط مشی پیوندی رسانه کرد صدا را به شرح زیر رعایت کنید: (من) ظاهر ، موقعیت و جنبه های دیگر این پیوند ممکن است به گونه ای نباشد که باعث خسارت و رقیق شدن سرقفلی مربوط به رسانه کرد صدا شود. و / یا نامها و علائم تجاری مجوزهای آن ، (ii) ظاهر ، موقعیت و سایر ویژگیهای پیوند ممکن است ظاهر کاذبی را ایجاد نکند که سازمان یا نهاد شما با حمایت ، وابسته یا مرتبط با رسانه کرد صدا ، (III) وقتی توسط یک کاربر انتخاب شده ، پیوند باید وب سایت رسانه کرد صدا را به صورت تمام صفحه و نه در یک “قاب” در سایت لینک دهنده نمایش دهد ، و (IV) رسانه کرد صدا این حق را برای خود محفوظ می دارد که رضایت خود را برای پیوند در هر زمان و به تنهایی لغو کند. اختیار
۹. ویژگی های ذهنی
علائم تجاری

رسانه کرد صدا چهره علائم تجاری / علائم خدمات رسانه کرد صدا هستند. استفاده غیرمجاز از هر مارک تجاری ، علائم خدمات یا آرم ممکن است نقض قوانین مربوط به علائم تجاری باشد.
کپی رایت

استفاده از محتوای رسانه کرد صدا با ذکر منبع بلامانع است.
۱۰. محل سکونت

رسانه کرد صدا از جمهوری اسلامی ایران سرویس را کنترل می کند. اگرچه این سرویس در بسیاری از مناطق در سراسر جهان قابل دسترسی است ، رسانه کرد صدا هیچ ادعایی مبنی بر مناسب بودن خدمات یا در دسترس برای استفاده در سایر حوزه های قضایی ندارد. اگر تصمیم دارید از این سرویس از خارج از ایران استفاده کنید ، این کار را با ابتکار خودتان انجام می دهید و تنها مسئولیت پیروی از قوانین محلی قابل اجرا را بر عهده دارید.
۱۱. محتوای شما

این سرویس ممکن است امکان ارسال محتوا ، شامل فیلم ها و نظرات در مورد یا از طریق این سرویس را به کاربران ارائه دهد. رسانه کرد صدا هیچگونه مسئولیتی در مورد بازنگری در مورد این محتوا ندارد و هیچگونه مسئولیت و مسئولیتی در رابطه با هر محتوا را بر عهده نمی گیرد. با وجود موارد فوق ، رسانه کرد صدا ممکن است هر از گاهی محتوا را رصد کند و ممکن است هرگونه محتوا را با اختیار خود بدون اطلاع قبلی حذف کند. مگر در موارد دیگری که در رسانه کرد صدا اعلام شده باشد ، رسانه کرد صدا ادعای مالکیت هیچ محتوائی را که از طریق سرویس در دسترس شما قرار می دهد نیست. بنا به صلاحدید رسانه کرد صدا ، چنین محتوایی ممکن است به طور کامل یا جزئی یا در یک فرم اصلاح شده در سرویس قرار بگیرد. با توجه به چنین محتوائی که شما برای ورود به سرویس ارائه می دهید یا در دسترس قرار می دهید ، به رسانه کرد صدا یک مجوز دائمی ، غیرقابل برگشت ، غیرقابل فسخ ، در سراسر جهان ، بدون حق امتیاز از حق استفاده ، پرداخت کامل و غیر انحصاری برای استفاده ، کپی ، توزیع ، اعطا می کنید. اجرای عمومی ، نمایش عمومی ، اصلاح ، ایجاد آثار مشتق شده و انتشار اینگونه مطالب یا هر بخشی از این محتوا به هر روشی یا رسانه ای که اکنون یا بعداً توسعه داده شده است ، به هر منظور ، تجاری ، تبلیغاتی یا موارد دیگر ، بدون پرداخت هزینه برای شما. هر بازخوردی که از طریق سرویس ارائه می دهید غیر محرمانه تلقی می شود. رسانه کرد صدا باید از چنین اطلاعاتی به صورت نامحدود استفاده کند. شما بدینوسیله ، تضمین و میثاق را تصدیق می کنید که هرگونه مواد ارائه شده شما شامل چیزی (متن ، تصاویر ، موسیقی یا ویدئو محدود به آن نمی شود) که شما حق آن را برای صدور مجوز مشخص شده در این بخش ۱۱ ندارید ، شامل می شود. شما همچنین به ما حق ، اما نه تعهد ، به ما می دهیم که در ارتباط با محتوای خود ، از نام ، تشبیه و هویت خود استفاده کنید. شما همچنین به سایر کاربران این سرویس اجازه دسترسی ، استفاده ، ضبط ، تولید مثل ، توزیع ، نمایش عمومی ، اجرای عمومی و تهیه آثار مشتق از محتوای خود را در هر رسانه (اعم از آن را که اکنون شناخته شده یا بعداً توسعه یافته است) داده اید. شما داوطلبانه از تمام حقوق اخلاقی که در محتوای خود دارید می توانید چشم پوشی کنید. ما هیچ محرمانه ای را با توجه به مطالبی که می توانید ارسال کنید ، ارسال کنید ، ارسال کنید یا در غیر این صورت به سرویس ارائه دهید ، تضمین نمی کنیم و وظیفه شما این است که از هرگونه حقوقی که در محتوای خود داشته باشید ، محافظت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که از هرگونه اطلاعات شخصی که شما برای انتشار در محتوا خود برای انتشار درج می کنید محافظت نمی شود. اگر رسانه کرد صدا هر نوع کالای رایگان با ارزش (به جز فروش و تخفیف های موجود در اختیار عموم مردم) را برای شما فراهم کرده است ، شما موافقت می کنید که مقدار دریافتی در محتوای خود را مطابق با بند ۵ قانون کمیسیون تجارت فدرال فاش کنید.
۱۲. توانایی دستیابی به شرایط استفاده

شما تأیید می کنید که شما بیش از ۱۸ سال سن دارید ، یا یک فرد خردسال رها شده یا رضایت والدین یا سرپرست قانونی دارید و کاملاً قادر و صالح هستید که بتوانید شرایط ، ضوابط ، تعهدات ، تأییدها ، بازنمایی ها و ضمانت نامه ها را وارد کنید. در این شرایط استفاده ، و پیروی و پیروی از این شرایط استفاده. در هر صورت ، تأیید می کنید که بالای ۱۳ سال سن دارید ، زیرا این سرویس برای کودکان زیر ۱۳ سال در نظر گرفته نشده است.
۱۳. افشای ضمانت نامه ها

به حداکثر موجود مجاز با قانون ، این سرویس از اساس “همانطور که هست” و “همانطور که امکان پذیر است” برای استفاده شما ارائه می شود ، بدون ضمانت نامه های مختلف ، هر گونه اعمال فشار یا ضمانت از آن استفاده می شود. رسانه کرد صدا هیچ تضمینی راجع به صحت و سقم ، کامل بودن یا قابلیت اطمینان هرگونه محتوا در دسترس از طریق ، یا عملکرد آن ، سرویس یا استفاده از هرگونه محتوای ارائه شده ، EMAILED ، TRANSMITTED یا موارد دیگر ایجاد نمی کند. شما مسئول بررسی هرگونه اطلاعات قبل از اتکا به IT ، مسئولیت پذیر هستید. استفاده از خدمات در معرض خطر شما قرار دارد. رسانه کرد صدا تضمین نمی کند که شما بتوانید دسترسی داشته باشید یا از سرویس در موعد یا مکان های انتخاب خود استفاده کنید. این سرویس به صورت غیرقابل حذف یا خطایی حذف می شود. نقصان اصلاح خواهند شد؛ یا اینکه این سرویس رایگان از ویروس ها یا سایر لوازم جانبی مضر است.

رسانه کرد صدا به هیچ عنوان ضمانت ، تأثیر ، تضمین و یا مسئولیت فرض را برای هر نوع محصول یا خدمات تبلیغ شده یا ارائه شده توسط یک مهمانی سوم از طریق خدمات یا هرگونه خدمات HYPERLINKED یا ویژگی های موجود در آن یا استفاده از آن تضمین نمی کند هرگونه مسئولیت نظارت بر هرگونه انتقال بین شما و ارائه دهندگان محصولات ثالث یا خدمات از طرف شما قابل اطمینان است. با خرید یک محصول یا خدمات از طریق هر نوع رسانه یا هر محیط زیست ، می بایست از بهترین حقه خود استفاده کرده و احتیاط کنید که در آن استفاده می شود.
۱۴. محدودیت مسئولیت

به حداکثر موجود مجاز با استفاده از قانون ، رسانه کرد صدا ، کارکنان آن ، مجوزها و شرکای تجاری (جمع آوری ، “طرف های مرتبط”) با استفاده از همه مجازات ها ، هرگاه مبنای قرارداد ، قوانین و مقررات استفاده کنید ضرر و زیان ، بدون در نظر گرفتن محدودیت مستقیم ، غیرمستقیم ، غیرقابل انکار ، آسیب های احتمالی یا خاص که از طریق هر یک از راه های مرتبط با دسترسی یا استفاده از محتوا و یا خدمات ، یا در صورت وقوع مجوزها استفاده می شود. امکان مضرات بسیار. محدودیت های خارجی مسئولیت پذیری باید به عنوان کامل حقوقی مجاز به مجازات در دادرسی قابل اجرا اعمال شود. به حداکثر مجاز مجاز به مجازات ، رسانه کرد صدا پاسخگو و قابل تحمل نخواهد بود ، تحت هر شرایطی ، برای هر نوع از دست دادن ، مسئولیت پذیری ، هزینه های اضافی و یا آسیب های ناخواسته در ارتباط با سرویس ، از موارد دیگر استفاده کنید. نمایندگی یا تخلفات؛ (۲) تخریب شما از هر شرایط ، شرایط ، نمایش یا ضمانت موجود در این سطح؛ (۳) اقدامات دیگر یا مضرات هر یک از طرف های سوم ، از جمله ، اما محدود به آن نیست ، محتوای آنها و یا ناامنی ، توهین آمیز ، یا وضعیت غیرقانونی است.
۱۵. شناسایی

با حداکثر میزان مجاز قانون ، شما موافقت می کنید رسانه کرد صدا و اصحاب وابسته را از هرگونه ادعا ، مطالبه ، خسارت و یا سایر خسارات ، از جمله حقوقی که برای وکلا در نظر گرفته شده ، جبران خسارت ، دفاع و نگه دارید. این سرویس ، نقض هرگونه حق شخص ثالث (از جمله بدون محدودیت حق چاپ ، مالکیت یا حقوق خصوصی) یا هرگونه ادعایی مبنی بر اینکه محتوای شما باعث آسیب به شخص ثالث شده یا تخطی از طرف شما از این شخص یا هرگونه سیاست دیگری که رسانه کرد صدا ممکن است هر از گاهی برای این سرویس صادر کنید. این تعهد دفاعی و غرامت در این توافق و استفاده شما از این سرویس زنده خواهد ماند.
۱۶. حکم دادرسی قانون

شما موافقت می کنید که کلیه موارد مربوط به دسترسی شما یا استفاده شما از خدمات ، از جمله اختلافات ، توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به تعارضات آن در قوانین اعمال می شود. شما با صلاحیت شخصی و محل برگزاری دادگاه های جمهوری اسلامی ایران موافقت می کنید ، و از هرگونه اعتراض در مورد چنین حوزه های قضایی یا مکان خودداری می کنید. هر گونه ادعای تحت این توافق نامه باید ظرف یک (۱) سال پس از ایجاد علت عمل مطرح شود یا این ادعا یا علت عمل منع شود.
۱۷. کلی
نسخه های شرایط استفاده

این شرایط استفاده فقط ممکن است در نوشتن امضا شده توسط رسانه کرد صدا ، یا توسط رسانه کرد صدا در سایت منتشر شود.
بدون مشارکت

شما موافقت می کنید که هیچگونه مشارکت مشترکی ، مشارکت ، اشتغال یا روابط نمایندگی بین شما و رسانه کرد صدا در نتیجه این بخش کاربری یا استفاده شما از این سرویس وجود ندارد.
تکالیف

رسانه کرد صدا ممکن است این شرایط استفاده را به طور کامل یا جزئی به هر شخص یا موجودیت در هر زمان با رضایت شما یا بدون آن اختصاص دهد. شما نمی توانید شرایط استفاده را بدون رضایت کتبی قبل از رسانه کرد صدا اختصاص دهید ، و هرگونه تکلیف غیرمجاز توسط شما باطل است.
قابلیت جداسازی

اگر هر بخشی از این توهین نامعتبر یا غیرقابل اجرای باشد ، آن بخش جدا می شود و به قسمت باقیمانده شرایط استفاده نیز نیرو و اثر کامل داده می شود.
حق الزحمه وکلا

در صورت ارائه هرگونه دادخواست یا میانجیگری توسط هر یک از طرفین در رابطه با این توافق نامه ، طرف غالب حق دارد تا حداکثر مجاز به موجب قانون ، از طرف مقابل کلیه هزینه های معقول ، حق الزحمه وکلا و سایر هزینه ها را بازیابی کند. متحمل شده توسط چنین حزب غالب در دادخواهی.
بدون چشم پوشی

عدم اجرای ما در اجرای هرگونه مفاد این توهین به هیچ وجه نمی توان تصور کرد که این امر حاضر یا آینده ای از این شرط است ، و به هیچ وجه بر حق هیچ یک از طرفین در اجرای هر یک از این موارد پس از آن تأثیر نخواهد گذاشت. چشم پوشی صریح ما از هرگونه شرط ، شرط یا الزامات این تشریع ، چشم پوشی از تعهدات آتی در جهت رعایت چنین شرط ، شرط یا الزامات نخواهد بود.
داروهای مساوی

شما بدینوسیله موافقت می کنید که اگر شرایط این شرایط استفاده به طور خاص اجرا نشود ، رسانه کرد صدا آسیب جبران ناپذیری خواهد بود ، بنابراین شما موافقت می کنید که بدون پیوند ، امنیت دیگر یا اثبات خسارت ، ما حق استفاده از داروهای منصفانه را با توجه به نقض قوانین خواهیم داشت. این شرایط استفاده علاوه بر سایر راه حل های درمانی که ممکن است در غیر این صورت طبق قوانین قابل اجرا در اختیار ما قرار دهند.
کل مورد

این شرایط استفاده ، از جمله اسنادی که صریحاً با استفاده از مرجع درج شده اند ، کلیه توافق بین شما و ما را با توجه به خدمات تشکیل می دهد و کلیه ارتباطات قبلی یا معاصر ، اعم از الکترونیکی ، شفاهی یا کتبی ، بین شما و ما را با توجه به سرویس به ارمغان می آورد.

آهنگ‌های مرتبط و هم دسته ...

ثبت دیدگاه

کد امنیتی
برای تغییر کد روی تصویر، ضربه بزنید




لینک کوتاه کپی شد