37 نفر آنلاین

آهنگـــ های ویـژه و برگـزیده

آهنگ های جدید منتشر شده در کرد صدا

KordSeda

علی عبدالمالکی : آهنگ قشنگ

دانلود آهنگ احساسی جدید و بسیار زیبا از علی عبدالمالکی به نام آهنگ قشنگ با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Ali Abdolmaleki : Ahange Ghashang) با پخش صوتی آنلاین اثر در فاز تو موزیک.  موزیک آهنگ قشنگ با صدای علی عبدالمالکی با ترانه سرایی فرجام خیراللهی و آهنگسازی مهدی منافی به تنظیم کنندگی و میکس مجید ملوندی منتشر شد.

مجید بیابانی : شاه کلید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید بیابانی به نام شاه کلید با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ با پخش صوتی آنلاین اثر در کرد صدا

موزیک شاه کلید با ترانه سرایی و ملودی و به تنظیم اهنگ، میکس و مسترینگ : ئامانج منتشر گردید

قاسم برزویی : لحظه آخر

هم اکنون شنونده آهنگ جدید غمگین و بسیار زیبا از قاسم برزویی بنام لحظه آخر با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (ghasem_borzooee : lahzeyeh_akhar) با پخش آنلاین صوتی در کرد صدا باشید. 

آهنگ لحظه آخر ازقاسم برزویی به آهنگ سازی و تنظیم کنندگی میکس و مسترینگ ئامانج منتشر شد*

سینا درخشنده : دروغ نگو

شنونده آهنگ جدید شاد و بسیار زیبا از سینا درخشنده به نام دروغ نگو با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Sina Derakhshande : Doroogh Nagoo) با پخش آنلاین صوتی در کرد صدا باشید. 

آهنگ دروغ نگو از سینا درخشنده با ترانه ای از امیر عارف و مهسا تاجیک به آهنگ سازی و تنظیم کنندگی میلاد شاکری به میکس و مسترینگ حمید حاتمی منتشر شد*

سامان جلیلی: دیوار

شنونده آهنگ جدید شاد و بسیار زیبا از سامان جلیلی به نام دروغ نگو با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Saman Jalili – Divar) با پخش آنلاین صوتی در کرد صدا باشید. 

آهنگ دروغ نگو از سامان جلیلی با ترانه و ملودی : سامان جلیلی و تنظیم کنندگی معین حبیبی منتشر شد*

رامین مرادی : جدایی

دانلود آهنگ جدید رامین مرادی بنام جدایی با لینک مستقیم و کیفیت بالا از کرد صدا
Download New Music ramin moradi – jodaiy
هم اکنون شما می توانید موزیک جدایی از رامین مرادی را در کرد صدا بصورت آنلاین گوش کرده و با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

امیر بیگی : شهر ماتم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر بیگی به نام شهر ماتم با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ با پخش صوتی آنلاین اثر در کرد صدا

موزیک شهر ماتم با ترانه سرایی و ملودی امید غفوری و  به تنظیم اهنگ، میکس و مسترینگ : امیر علیخانی منتشر گردید

محمد طاهری زاده از انتشار قطعات جدید و برگزاری کنسرتش خبر داد

پس از یک سال دوری و شایعات گوناگون این خواننده در گفتگو با «موسیقی ما» سکوتش را شکست
محمد طاهری زاده از انتشار قطعات جدید و برگزاری کنسرتش خبر داد
موسیقی ما - «محمد طاهری زاده» پس از مدت‌ها سکوت و دوری از بازار موسیقی با دست پر باز می‌گردد. این خواننده آخرین قطعه خود را آبان1401 به مخاطبانش ارائه کرد و پس از آن به غار تنهایی خود رفت. محمد طاهری زاده طی یازده ماه اخیر علاوه بر یک سری حواشی در همکاری‌هایش، اما طی روزهای گذشته زمزمه‌هایی درباره شروع دوباره فعالیت‌های محمد طاهری زاده به گوش می‌رسید و حتی چند خواننده در صفحات شخصی خود اشاره‌هایی به این موضوع کرده بودند.
 
محمد طاهری زاده در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سایت «موسیقی ما» ضمن تأیید این موضوع اعلام کرد که تا پایان امسال چند تک آهنگ ارائه خواهد کرد. همچنین او خبر از برگزاری فصل جدید کنسرت‌هایش در آینده نزدیک خبر داد اما اشاره‌ای به تاریخ دقیق انتشار آثار و اجراهای زنده‌اش نداشت و فقط خبر شروع دوباره فعالیت‌هایش را به مخاطبانش داد. محمد طاهری زاده طی سال‌های اخیر و پس از ورود به عرصه رسمی موسیقی و انتشار اولین آلبوم مجاز خود به نام «روزگار» مسیر بی ‌حاشیه‌ای را طی کرد اما در یک سال اخیر به دلیل همین دوری از بازار موسیقی گمانه‌زنی‌های زیادی اطراف او شکل گرفت.

رامین مرادی : خزان

دانلود آهنگ جدید رامین مرادی بنام خزان با لینک مستقیم و کیفیت بالا از کرد صدا
Download New Music ramin moradi – Khazan
هم اکنون شما می توانید موزیک خزان از رامین مرادی را در کرد صدا بصورت آنلاین گوش کرده و با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

معین تمیم : برو بیخیال من

آهنگ جدید معین تمیم بنام برو بیخیال من با لینک مستقیم و کیفیت بالا از کرد صدا
Download New Music moine tamim – boro bi khiyale man
هم اکنون شما می توانید موزیک برو بیخیال من از معین تمیم را در کرد صدا بصورت آنلاین گوش کرده و با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

سینا درخشنده:بی معرفت

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از سینا درخشنده به نام دلم میخواد با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Sina-Derakhshande - BiMarefat ) با پخش صوتی آنلاین اثر در کرد صدا *

آهنگ دلم میخواد تورو از صبح تا شب نگاهت کنم از سینا درخشنده با ترانه ای از علیرضا رادان و آهنگسازی  و تنظیم کنندگی دانیال شاکری منتشر شد.